اجرای زنده سرود مدافعان حرم از صدا و سیمای کرمان 

اجرای زنده سرود مدافعان حرم از صدا و سیمای کرمان 

تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
ایمان عباس زاده گفت: در برنامه امشب که به صورت زنده از صدا و سیمای استان کرمان پخش می شود، قرار است بچه های مسجدی عضو گروه سرود شهید پایدار، سرود مدافعان حرم را اجرا کنند.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: اجرای گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت شامگاه امشب و در آستانه گرامیداشت روز قدس به صورت زنده از صدا و سیمای استان کرمان پخش می شود.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: اجرای بچه های این گروه سرود مسجدی حوالی ساعت ۲۱ الی ۲۱:۱۵ دقیقه است.


وی بیان کرد: در برنامه امشب قرار است بچه های مسجدی عضو گروه سرود شهید پایدار، سرود مدافعان حرم را اجرا کنند.


عباس زاده اظهار کرد: بچه های برای اجرای هر چه بهتر از چند روز گذشته در حال تمرین هستند و امیدوارم امشب نیز همچون گذشته بهترین اجرا را داشته باشند.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت یادآور شد: علاوه بر این نیز حضور ۳ تک خوان گروه سرود شهید پایدار در لیگ سراسری سرود و اجرای فرازهایی از دعای جوشن کبیر از دیگر برنامه های این گروه سرود در ماه مبارک رمضان است.
 

وی در خاتمه از عموم مردم جنوب کرمان به ویژه شهرستان جیرفت دعوت کرد تا در ساعت مقرر به تماشای اجرای گروه سرود شهید پایدار از صدا و سیمای استان کرمان بنشینند.

پایان پیام/ 586